E-MAIL MARKETING
Bouw een relatie op met uw klanten
Gepersonaliseerde specifieke en relevante content zorgt voor hoge conversie
Gepersonaliseerde specifieke en relevante content zorgt voor hoge conversie
E-mail marketing is één van de meest succesvolle online marketingmiddelen. E-mail campagnes zijn goed meetbaar en de handelingen van de gebruikers zijn volledig te herleiden. Hierdoor is het mogelijk om de ontvangers volledig te segmenteren en worden campagnes relevanter. Dit zorgt voor meer verkoop.
80% van de commerciële gerichte mailings wordt daadwerkelijk afgeleverd in de inbox van de ontvangers. De overige 20% komt in de spambox terecht of wordt geblokkeerd.
Door goed te targeten en de (dynamische) content hierop aan te passen sluiten mails beter aan op de wensen van de ontvanger. Door het klikgedrag te meten kan dit alleen maar verbeterd worden. Aan de hand van business-rules en journeys wordt er bepaald naar wie en wanneer er mailings worden verzonden. Dit zijn event-driven e-mails en kunnen bijvoorbeeld een week voor een verjaardag, na een aankoop of misschien wel vlak voor een jubileum verzonden worden. Op deze wijze kunnen er passende aanbiedingen worden gedaan.
Database verrijken met relevante gegevens
Uitgebreide rapportages zorgen voor betere campagnes
Event-driven e-mails en een slimme journey t.b.v. automatische processen
Transactiemails combineren met reviews voor betere ranking
Slimme adaptive mobile campagnes toepassen
Automatisch sale producten pushen naar gesegmenteerde lijsten
Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen en profiteer van de GRATIS downloads.