Intakegesprek
Vul onderstaand formulier in of bel direct +31(0)20 233 9175
Online marketing is niet meer weg te denken. Een mooie website maakt tegenwoordig niet het verschil. Wij geloven dat online ondernemen begint wanneer u als ondernemer snapt wat moet gebeuren om succes te kunnen behalen.
Wij delen onze expertise graag via workshops, seminars en trainingen. Door het delen van onze kennis stellen wij ondernemers in staat om online succes te realiseren.
Online marketing is breed en kan op diverse manieren worden toegepast. Het is daarom belangrijk om te begrijpen welke onderdelen het beste aansluiten bij uw organisatie.
Twee belangrijke pijlers van online marketing zijn zoekmachineoptimalisatie (SEO) en zoekmachinemarketing (SEA). Daarnaast zijn er nog tal van belangrijke vormen van online marketing zoals local marketing, e-mailmarketing, contentmarketing, social marketing en nog veel meer.
Vul onderstaand formulier in of bel direct +31(0)20 233 9175
Omdat iedere organisatie op zich staat bepalen we na een intakegesprek van 1,5 uur de indeling van de masterclass. De kosten van het intakegesprek bedragen € 100 exclusief BTW euro en vinden op één van onze locaties plaats.
Onze masterclass bestaat hoofdzakelijk uit zes basisonderdelen die binnen anderhalve maand worden behandeld. De opleiding zal bestaan uit zes bijeenkomsten van twee uur (locatie Amsterdam of locatie Uithoorn) verdeeld over evenveel weken en twee uur e-coaching per week (binnen vijf werkdagen antwoord op vragen). De kosten van de masterclass bedragen € 5.000 exclusief BTW.
1. Ontwikkelingen online marketing strategie
Binnen deze fase wordt er bepaald welke onderdelen toepasbaar zijn en welke online marketing strategie aansluit bij het specifieke doel dat u als ondernemer voor ogen heeft.
2. Google Analytics
Google Analytics zorgt ervoor dat online mediadragers (zoals websites en apps) meetbaar zijn. Binnen dit onderdeel leert u alle onderdelen die Analytics te bieden heeft en hoe u deze kan inzetten. U leert hoe u een beeld krijgt van bezoekersstromen, verkeersbronnen en paginaweergaves. Aan de hand daarvan zijn eventuele reclamecampagnes in te zetten en aan te passen op het gedrag van bezoekers of gebruikers.
3. Zoekmachine Marketing (Basics)
Zoekmachineoptimalisatie (SEO) is nodig om een website hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine. Dit wordt gedaan op zoekwoorden, trefwoordcombinatie(s) en op zoekterm(en).
4. Google Adwords (Basics)
Via AdWords is het mogelijk om reclamecampagnes in te zetten. Dit zijn advertenties gebaseerd op zoekwoorden gedefinieerd door de adverteerder. Als er op één van deze zoekwoorden wordt gezocht, wordt de advertentie naast of boven de zoekresultaten weergegeven.
5. GBO/Local Marketing (Basics)
Local marketing is een term die betrekking heeft op de marketingactiviteiten die specifiek gericht zijn op een lokaal- of regionaal publiek, concurrenten en winkelkenmerken.
6. E-mail marketing (Basics)
E-mail marketing is één van de meest succesvolle online marketingmiddelen. E-mail campagnes zijn goed meetbaar en de handelingen van de gebruikers zijn volledig te herleiden. Hierdoor is het mogelijk om de ontvangers volledig te segmenteren en worden campagnes relevanter. Dit zorgt voor meer verkoop.
Wij hebben het voorrecht om samen te werken met mooie merken, slimme ondernemers en prachtige start-ups.
Een goed initiatief verdient het om online succesvol te zijn