fbpx

FEAR THE WALKING DEATH

Overleven in een wereld vol zombies

FEAR THE WALKING DEATH

Overleven in een wereld vol zombies

Uitdaging

AMC Networks is één van de grooste Amerikaanse televisie entertainment bedrijven. AMC stelde als doel om de televisiezender AMC online onder de aandacht te brengen bij het publiek in de Benelux met behulp van de zombie Apocalyps serie Fear the Walking Dead. Deze serie is een prequel spin-off van de wereldwijde succesreeks Fear the Walking Dead.

Oplossing

Impact Advertising wordt initieel ingezet om top of mind awareness voor de tv-serie te krijgen binnen de doelgroep en het merk verder uit te bouwen. De bevindingen van het eerste deel van de campagne zijn gebruikt om te optimaliseren op basis van CTR, VCT en CPM. Titels die onvoldoende converteerden zijn hierdoor uitgesloten. Een always on strategy is ingezet met InNative en AutoNative advertising.

AMC networks logo

KLANT
AMC Networks

SOORT
Online Advertising(Google Display Netwerk,Youtube en Mobile), Programmatic buying, Social marketing, PR en Web Analytics

INDUSTRIE
TV Network

SEA

ONLINE ADVERTISING

Impact met InNative & autoNative

AMC fear of the walking dead preview

Impact uitingen als wallpaper videos en autoNative- en inNative uitingen zijn ingezet voor maximale impact en awareness. InNative & autoNative advertising is een vorm van online advertising waar marketing content op een dusdanige manier wordt geïntegreerd dat deze niet of nauwelijks is te onderscheiden van de redactionele content.

PANDEMONIUM

Het grootste hardcore dance event

Nederlandse hardcore muziek is één van de grootste export producten en Pandemonium is het grootste Hardcore Dance Event van Nederland.

Lees meer over dit project

Pandemonium mobile

OMA zit niet stil!

 020 233 9175
Online Marketing Amsterdam